30 Ağustos 2010 Pazartesi

YOLA ÇIKMADAN...

Yıllık iznimi bisiklet üzerinde geçirme fikrimi ilk kez, uzun saçları ve antika motorlarıyla farklı dünya görüşünü ortaya koyan, renkli kişiligiyle olaylara her zaman pizitif yaklaşan, gönül insanı İshak YATMAZ abime söyledim. İshak abim bunu başarıp başaramayacağımı sordu, daha önce böyle bir yolculuk yapmadığmı ama başaracağımı düşündüğümü söyledim. "İnanmak başarmaktır yusufum" dedi, "inanırsan başarırsın". Daha dün televizyonda, bir haber proğramında İstanbul'un kültür başkenti olmasına destekleyen Alman bir çiftin bisiklet ile 2500 km yol katederek Almanya'dan İstanbula'a geldiği haberini izlediğinden bahsetti. "Eğer istiyorsan bu yolculuğa çıkmalısın,bilki bu yolculukta her türlü destekçinim" dedi.
O akşam, hayalini kurduğum yolculuğu yapmaya karar verdim ve bu kararımı eşimle paylaştım. Ertesi gün kurum amirimden yıllık izin onayımı alıp, hemen gerekli malzemelerle ilgili araştırma yapmaya ve temini yoluna gitmeye başladım. Çok eksiğim vardı, hatta hiç birşeyim yok sayılırdı.
Birazcık araştırınca bisikletimin ve mevcut kıyafatlerimin bu iş için uygun olmadağını anladım. Bisikletim için lastik, bağaj, çanta, suluk v.s, kendim için ise forma siparişi verdim. Önümde 20 günlük bir süre vardı, Ramazan nedeniyle gündüz bisiklete binemiyordum ancak akşamları saat 22-24 saatleri arası ortalama 40 km mesafeli antrenman yapmaya başladım. Artık geri dönüşü yoktu, bu yolculuk hayal olmaktan çıkıp bir plandı benim için.Uykularımı kaçıran, rüyalarıma giren bir plan... DEVAM EDECEK...

1 yorum:

  1. Buna bisiklet sendromu derler.Belirtileri sinsicedir.Pedal çevirmeden duramazsın.Heryere bisikletle gitmek istersin.Bisiklet üzerinde garip ve saçma sapan (görenler öyle düşünür)şeyler,hareketler yapmaya başlarsın.Aynı sendroma yakalanmış buda bizden diyen insanlarla tanışırsın.Gecenin bir yarısı bisiklete bineceğim diye tutturursun.

    Yan etkileri oldukça vahim.Spor yaptığın için daha sağlıklı olursun.Kasların gelişir.Göbeğin erir.Hayattan zevk almaya başlarsın.Yeni keşifler yaparsın.Kendinle yarışırsın.Araba park derdi ceza derdi yakıt parası gibi bilumum dertler son bulur.Atmosfere zararlı gazlar yerine zararsız gazlar salarsın.Ömrün uzar.Yüzün güzelleşir.

    Henüz sebep olan gen ve tedavisi bulunamadığı ve artarak devam ettiği için,kendi hallerinde bırakılması tavsiye ediliyor.

    YanıtlaSil